Prezentacja: Nowoczesne rozwiązania klasy contact center dla banków spółdzielczych

NBS 2014/05

Bankowość internetowa, konkurencyjne oferty, lepsza jakość obsługi klienta. Tak banki spółdzielcze chcą konkurować z największymi graczami w sektorze bankowym, czyli dużymi, komercyjnymi placówkami finansowymi.

150 lat tradycji

Banki spółdzielcze to liczący się segment rynku bankowości w Polsce, z polskim kapitałem i rozbudowaną siecią placówek w całym kraju. Wraz z rozwojem nowych technologii i światowych trendów przy szerokim dostępie do internetu – banki spółdzielcze chcą postawić na innowacje, będąc jednocześnie przyjaznymi dla klientów – dobrymi sąsiadami z długą tradycją, wspierającymi rozwój lokalnych, nowoczesnych społeczności i przedsiębiorczości, świadczącymi innowacyjne usługi na najwyższym poziomie.

Cel: nowoczesne wsparcie lokalnej społeczności

Banki spółdzielcze kierują swoją ofertę do ludzi w każdym wieku, zarówno do osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw: mikro, małych i duż...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: