Prezentacja: Nowoczesne rozwiązania klasy contact center dla banków spółdzielczych

NBS 2014/05

Bankowość internetowa, konkurencyjne oferty, lepsza jakość obsługi klienta. Tak banki spółdzielcze chcą konkurować z największymi graczami w sektorze bankowym, czyli dużymi, komercyjnymi placówkami finansowymi.

Bankowość internetowa, konkurencyjne oferty, lepsza jakość obsługi klienta. Tak banki spółdzielcze chcą konkurować z największymi graczami w sektorze bankowym, czyli dużymi, komercyjnymi placówkami finansowymi.

150 lat tradycji

Banki spółdzielcze to liczący się segment rynku bankowości w Polsce, z polskim kapitałem i rozbudowaną siecią placówek w całym kraju. Wraz z rozwojem nowych technologii i światowych trendów przy szerokim dostępie do internetu – banki spółdzielcze chcą postawić na innowacje, będąc jednocześnie przyjaznymi dla klientów – dobrymi sąsiadami z długą tradycją, wspierającymi rozwój lokalnych, nowoczesnych społeczności i przedsiębiorczości, świadczącymi innowacyjne usługi na najwyższym poziomie.

Cel: nowoczesne wsparcie lokalnej społeczności

Banki spółdzielcze kierują swoją ofertę do ludzi w każdym wieku, zarówno do osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw: mikro, małych i dużych. Szeroka oferta oraz hołdowanie tradycji to jednak za mało, aby konkurować z bankami komercyjnymi. Dziś liczy się szybkość działania i reagowania na rozpoznane potrzeby klienta z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. Dlatego wyzwaniem jest sprawne, szybkie reagowanie na oczekiwania klientów. Wszystkie te cele banki spółdzielcze mogą osiągnąć dzięki systemom klasy contact center oraz narzędziom wspierającym ich działanie, m.in. WFM (Workflow Management) – system do planowania i zarządzania czasem pracy agentów, gamifikacji czy też rozwiązania śledzące informacje w kanałach ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: