Prezentacja: Optymalizacja IT – to wzrost sprzedaży produktowej

BANK 2011/06

Z Pawłem Ziębą, dyrektorem ds. usług dla sektora finansowego w AMG.net rozmawia Stanisław Brzeg-Wieluński.

Jakiego typu rozwiązania z dziedziny IT oferuje polskim bankom firma AMG.net?

– Nasza firma specjalizuje się we wdrażaniu rozwiązań w obszarze tzw. front office. Jesteśmy znani z rozwiązań portalowych oraz w dziedzinie bankowości elektronicznej. Drugim obszarem naszej oferty jest wsparcie procesów biznesowych przez dostarczanie wyspecjalizowanych aplikacji z kategorii tzw. BPM (Business Process Management). Służą one do wspierania procesów biznesowych, np. związanych ze sprzedażą, obsługą klienta.

To, co unikalne w tej ofercie, to fakt, że stworzone przez nas rozwiązania są tak zaprojektowane, że działają jednocześnie w wielu kanałach kontaktów z klientami. Mają jedną wspólną “nitkę” procesową dla wszystkich kanałów kontaktu z klientem (np. bankowości elektronicznej, kanału samoobsługowego ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: