Prezentacja: Podążać za trendami – poczta elektroniczna drogą tradycyjną

BANK 2015/02

Jednym z głównych i podstawowych zadań działów marketingu i rozwoju biznesu jest jak najdokładniejsze rozpoznanie potrzeb klientów. Precyzyjna analiza otoczenia biznesowego oraz czynników wpływających na decyzję nabywców umożliwia przedstawianie coraz śmielszych produktów, rozwiązań i innowacji, pomagających zaoszczędzić czas i pieniądze.

Korzyści wynikające z zastosowania usługi PowerPost

  • Obniżenie kosztów obsługi korespondencji – produkcji i opłat pocztowych.
  • Znaczne skrócenie czasu przygotowania korespondencji.
  • Przesunięcie przygotowania listów z obszarów o wysokich kosztach do obszaru automatycznej obróbki korespondencji o niskich kosztach.
  • Lepsza organizacja pracy, uwolnienie zasobów ludzkich i kierowanie ich do innych zadań biznesowych w firmie.
  • Możliwość korzystania z usług pocztowych bez konieczności opuszczania miejsca pracy.
  • Zwiększenie kontroli nad firmą (kontrola obiegu korespondencji wychodzącej).

Mimo że zadania te nie zmieniają się na przestrzeni lat, konieczne jest dostosowywanie rozwią...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: