Prezentacja: Rekomendacja U – szansą na współpracęv

NBS 2014/09

Czego oczekują klienci? Czy bank powinien oferować produkty jednego towarzystwa ubezpieczeniowego? Jak może w prosty sposób obsłużyć sprzedaż?

Czego oczekują klienci? Czy bank powinien oferować produkty jednego towarzystwa ubezpieczeniowego? Jak może w prosty sposób obsłużyć sprzedaż?

Rynek bancassurance w ostatnich latach zmienia się, a jeszcze wiele zmian go czeka. Banki szkolą lub przeszkoliły pracowników jako Osoby Fizyczne Wykonujące Czynności Agencyjne i przygotowują się do wdrożenia Rekomendacji U, dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance. Rekomendacji kluczowej dla współpracy banków i ubezpieczycieli. Strategie produktowe banków są aktualnie modyfi kowane i coraz częściej banki dążą do udostepnienia klientom jak najszerszej oferty ubezpieczeń.

Jakie produkty powinien oferować bank?

Z raportu Bain & Company „Lojalność klientów w bankowości detalicznej 2013” wynika, że odsetek klientów, którzy zmienią bank wynosi w Polsce w skali roku 4,7 proc. i jest najwyższy spośród 27 analizowanych krajów. Co zatem decyduje o lojalności klientów? Okazuje się, że najbardziej istotna w ich ocenie jest atrakcyjna oferta produktowa. Poszukiwanie nowych produktów jest impulsem do zmiany banku. Proponując klientom coraz szerszą paletę produktów, banki skuteczniej ich utrzymują i pozyskują. Czy banki i ubezpieczyciele mogą uatrakcyjnić ofertę banku o najczęściej kupowane i jakościowo dobre produkty? Z pewnością tak. Dla klienta indywidualnego podstawowe są ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne. Klient MŚP oczekuje ubezpieczenia OC chroniącego przed skutkami szkody wyrządzonej ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: