Prezentacja: Sekrety zdobywania klientów przez e-wnioski

BANK 2010/11

Dla czytelników miesięcznika "Bank" wzięliśmy pod lupę technologię ActiveForms służącą do budowania i obsługi internetowych formularzy. System - a właściwie usługa - dostępna jest od początku 2010 roku i działa już w kilku instytucjach finansowych. Korzystają z niej m.in. Raiffeisen Bank, ING Bank i AEGON.

Dla czytelników miesięcznika "Bank" wzięliśmy pod lupę technologię ActiveForms służącą do budowania i obsługi internetowych formularzy. System - a właściwie usługa - dostępna jest od początku 2010 roku i działa już w kilku instytucjach finansowych. Korzystają z niej m.in. Raiffeisen Bank, ING Bank i AEGON.

Trudno w to uwierzyć, ale jeszcze 10 lat temu wyszukanie w internecie hasła “e-wniosek + kredyt + wypełnij online” nie dawało żadnych wyników. I to bynajmniej nie dlatego, że Google dopiero raczkował. Po prostu banki nie zdobywały klientów w ten sposób. Od tego czasu minęła cała internetowa epoka – dziś raczej trudno byłoby znaleźć bank, który nie próbuje szukać klientów przez Internet. Użytkownicy docierają do e-wniosków przez wyszukiwarkę Google, dzięki kampaniom bannerowym, z serwisu WWW czy systemu bankowości elektronicznej.

Dzisiejsze e-wnioski działają jak internetowe macki wirtualnej sprzedaży. Od nich zależy, czy wysiłek włożony w przyciągnięcie klienta zakończy się sukcesem. Do nich kieruje się ruch wielkich kampanii, udostępnia się je wewnątrz bankowości internetowej i sprzedaje za ich pomocą coraz więcej kart, kont czy kredytów.

Firma e-point, która wymyśliła i stworzyła ActiveForms, znana była do tej pory z budowania aplikacji i systemów dedykowanych. Tym razem postanowiła zamienić swoje doświadczenia w ciekawy produkt do konstruowania i obsługi e-wniosków. e-point ma ambicje, by polska technologia stała się międzynarodowym standardem.

Dobrym testem nowej technologii było uruchomienie ActiveForms dla Raiffeisen Bank. Projekt zaczął się od kampanii internetowej kredytu hipotecznego, której celem było zebranie maksymalnej liczby ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: