Prezentacja: Wywiad z Maciejem Pezowiczem: Contact Center całodobowa obsługa klientów

NBS 2011/02

Rozmowa z Maciejem Pezowiczem, dyrektorem operacyjnym IT Card S.A.

Panie Dyrektorze niedawno na łamach grudniowego wydania NBS informowaliśmy, że zamierzają Państwo uruchomić nową profesjonalną komórkę w strukturach IT Card. Proszę powiedzieć, czy udało się zrealizować ten plan?

Tak. Z początkiem roku, w ramach struktur firmy uruchomiliśmy Contact Center, czyli całodobowe centrum obsługi klientów IT Card. Ponadto na mocy podpisanej umowy outsourcingowej Contact Center realizuje również zadania infolinii Banku BPS. Jednostka ta prowadzi kompleksową obsługę klientów poprzez profesjonalną i nowoczesną platformę teleinformatyczną, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. We współpracy z Bankiem BPS opracowaliśmy wspólnie procesy biznesowe i system raportowania.

<...>

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: