Prezentacja

NBS 2012/09

Obserwujemy, że firma Lexmark wyraźnie zwraca się w kierunku klienta biznesowego, zmniejszając ofertę dla klienta indywidualnego, co jest tego przyczyną?

Analiza rynku wskazuje, że dysponując dziś tabletami, smartfonami i powszechnym dostępem do internetu klient „domowy” coraz mniej drukuje, natomiast klient biznesowy, mimo zapowiadanej ery „biura bez papieru”, nadal ma potrzebę posiadania papierowych kopii dokumentów. Poza tym oprócz urządzeń stricte drukujących, pojawiają się urządzenia drukujące, które jednocześnie pełnią funkcję terminali w infrastrukturze informatycznej przedsiębiorstwa

Czy to oznacza, że drukarka laserowa traci swoja pierwotna funkcje urządzenia do drukowania?

Tak, zostaje zastąpiona przez inteligentne urządzenie wielofunkcyjne. Oprócz podstawowych funkcji związanych z wydrukiem, urządzenia te posiadają one możliwość przetwarzania obrazu, kontroli dostępu oraz zarządzania wydrukami. W każdym urządzeniu, wyposażonym w dotykowy wyświetlacz LCD, jest solidny komputer ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł:

Prezentacja: Na bankowe kłopoty – zastrzyk nowoczesnych rozwiązań biurowych

NBS 2010/09

Brak tonera w sobotę, kiedy klient oczekuje przy okienku na potwierdzenie przelewu albo wydruk umowy kredytowej? Zacięty papier, a może mechaniczne uszkodzenie drukarki? Ile razy w weekend placówki bankowe stawiają czoła takim problemom? Na pewno częściej, niżby chciały.

Drugim kłopotem, który z kolei spędza sen z powiek dyrektorom finansowym, są duże koszty, jakie generuje flota urządzeń biurowych. Dzieje się tak nie tylko przez zastosowanie mało ekonomicznych rozwiązań w firmie, ale też z powodu niefrasobliwego wykorzystania urządzeń przez pracowników. Trzeci problem, który stoi przed bankami, to bezpieczeństwo wydruków niejawnych, w których znajdują się dane chronione zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Jak rozwiązać te trzy podstawowe problemy? Podpowiadamy poniżej.

Banki, ze względu na specyfikę rozproszenia oddziałów po całym kraju, są instytucjami, w których najtrudniej skoordynować działanie floty urządzeń biurowych. Jeden administrator bazy urządzeń w centrali banku jest bezradny wobec awarii sprzętu czy braku materiałów ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł:

Prezentacja: Złodzieje tożsamości

FN 2010/04-06 (kwiecień - czerwiec 2010)

Czają się wszędzie, skrupulatnie obserwują swoją ofiarę, aby już chwilę później wykorzystać choćby krótki moment nieuwagi i odebrać jej to, co ma najcenniejsze - tożsamość...

Aleksandra Wierzejska
Centrum Prawa Bankowego i Informacji

Złodzieje tożsamości, bo o nich mowa, nie zawahają się przed niczym, aby stać się posiadaczami naszych dokumentów, a potem wykorzystać je m.in. do wzięcia kredytu w banku, wynajęcia mieszkania, czy też zakupu nowego sprzętu AGD. Czynią to z przeświadczeniem, że to nie oni będą obciążeni kosztami, tylko my – ich ofiary.

Związek Banków Polskich dostrzegł to niepokojące zjawisko i podjął z nim walkę – stworzył cenne narzędzie, wobec którego złodzieje tożsamości są bezsilni. Tą bronią jest System DOKUMENTY ZASTRZEŻONE, który chroni naszą tożsamość oraz eliminuje zastrzeżone dokumenty z obrotu gospodarczego.

Konsekwencje utraty dokumentu ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: