Prezentacje: III Akademia Call Center

BANK 2009/08-07

Jak dziś, w dobie spowolnienia gospodarczego stworzyć skuteczną strategię pozwalającą na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej? Z jakich narzędzi korzystać, by optymalizować koszty? Czy wdrożone procedury zapewniają odpowiednie standardy?

MARZENA SAWICKA

Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć eksperci branży call/contact center podczas trzeciej już edycji Akademii Call Center, organizowanej przez Communication One Consulting. „Kanał Direct w branży bankowo- ubezpieczeniowej – rozwój w czasach kryzysu’’- tak brzmiał jej temat przewodni. Na forum wymiany doświadczeń ekspertów praktyków obecnych było ponad 60 osób – przedstawicieli kadry zarządzającej największych instytucji finansowych w Polsce.

Moderatorem konferencji był wieloletni praktyk branży call center Marcin Sosnowski z firmy ContactPoint, który na wstępie opowiedział o idei Akademii Call Center, której zadaniem jest wymiana doświadczeń i edukacji różnych branż w obszarze efektywności działań kanału direct. Ta edycja, skierowana do branży ubezpieczeniowo-bankowej, została ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: