Prezentacje: W służbie klienta (OPK)

NBS 2009/05

Wywiad z Robertem Pelczarem, koordynatorem ds. sprzedaży i marketingu MACIF Życie TUW.

Banki i firmy ubezpieczeniowe łączą siły. Związek Banków Polskich i Polska Izba Ubezpieczeń stworzyły Rekomendację Dobrych Praktyk Bancassurance. Jakie korzyści odniesie klient banku z wdrożenia zapisów rekomendacji?

Rekomendacja Dobrych Praktyk w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi określa w sposób przejrzysty podstawowe prawa klienta w relacjach z bankami świadczącymi usługi z obszaru bancassurance. Dotyczy ona wielomilionowego rynku konsumenckiego. Jak wiemy, bezpośrednim impulsem do jej powstania był opublikowany w 2007 r. raport Rzecznika Ubezpieczonych, poruszający niektóre z istotnych problemów polskiego rynku bancassurance, zrealizowany na podstawie skarg klientów, które napłynęły do Rzecznika. Powstały w tym kontekście tekst rekomendacji ma na celu przede wszystkim ochronę interesów klienta, a więc proponowanie rozwiązań stanowiących realną odpowiedź na jasno określoną ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: