Proama chwali się milionem klientów

Finanse i gospodarka

Po trzech latach działalności Proama może pochwalić się zaufaniem miliona klientów. Pierwszą polisę sprzedano 3 listopada 2011 r., a w styczniu 2012 r. kampanią reklamową Proama rozpoczęła oficjalnie działalność komercyjną. Od tego czasu rozbudowała swój portfel od ubezpieczeń komunikacyjnych, z którymi zaczynała, do mieszkaniowych, osobowych i MSP. Multiproduktowość i multikanałowość to bardzo ważne elementy strategii ubezpieczyciela.

“Do naszego sukcesu w znacznym stopniu przyczynili się agenci, którzy nam zaufali i powierzyli nam swoich klientów. To dzięki ich ciężkiej pracy, ale także dzieleniu się wiedzą, mogliśmy rosnąć tak szybko” – podkreśla Łukasz Jadachowski, dyrektor generalny Proamy. “Niemal od początku ok. 80 proc. naszej sprzedaży generowane jest przez agentów. Pragnę wyrazić im swoją wdzięczność” – mówi.

Wzrost liczby klientów pociągał za sobą coraz większe potrzeby kadrowe. Dzisiaj Proama zatrudnia ponad 700 osób, pracujących w dwóch biurach: w Warszawie i Lublinie.

Źródło: PIU

 
Udostępnij artykuł: