Proama nominowana w Mixx Awards

Finanse i gospodarka

Proama otrzymała nominację w konkursie Mixx Awards 2013 w kategorii video-online. Mixx-Awards to konkurs organizowany przez IAB Polska, w którym jury ocenia kampanie realizowane w internecie pod względem efektywności. Proama została nominowana za kampanię lead generation realizowaną na platformie VOD w Ipla i Onet, polegającą na zbieraniu kontaktów do osób zainteresowanych zakupem ubezpieczenia.

0012

Proama otrzymała nominację w konkursie Mixx Awards 2013 w kategorii video-online. Mixx-Awards to konkurs organizowany przez IAB Polska, w którym jury ocenia kampanie realizowane w internecie pod względem efektywności. Proama została nominowana za kampanię lead generation realizowaną na platformie VOD w Ipla i Onet, polegającą na zbieraniu kontaktów do osób zainteresowanych zakupem ubezpieczenia.

"Kampania pozwalała osobom zainteresowanym zakupem ubezpieczenia samochodu na łatwe pozostawienie danych kontaktowych w trakcie trwania spotu Proama w bloku reklamowym, przed uruchomieniem materiału video i bez zbędnego przekierowania na zewnętrzną landing page. Osobisty doradca Proama oddzwaniał z ofertą ubezpieczenia po emisji programu/filmu video" - wyjaśnia Karol Dulęba, Marketing Analytics Manager, Proama. "Efekty kampanii przerosły nasze oczekiwania" - dodaje.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: