Proama sprzedała 20 tys. polis

Finanse i gospodarka

Od początku działalności Proama sprzedała już 20 tys. polis. To znacznie lepiej niż zakładane prognozy. "Planujemy, że na koniec roku będziemy mieli w portfelu ponad 100 tys. polis" - mówi Bogumił Perzyna, dyrektor sprzedaży Proama.

Od początku działalności Proama sprzedała już 20 tys. polis. To znacznie lepiej niż zakładane prognozy. "Planujemy, że na koniec roku będziemy mieli w portfelu ponad 100 tys. polis" - mówi Bogumił Perzyna, dyrektor sprzedaży Proama.

Proama oficjalnie rozpoczęła działalność 29 stycznia 2012, od sprzedaży ubezpieczeń  komunikacyjnych. Ubezpieczyciel kontaktuje się ze swoimi klientami poprzez internet, telefon i multiagencje. "Biznes ubezpieczeniowy wymaga skali, a w Polsce 60 proc. rynku stanowią ubezpieczenia komunikacyjne, dlatego od nich zaczęliśmy. Wiemy również, że mimo rozwoju kanałów direct, by zdobyć odpowiednią liczbę klientów, musimy działać w modelu wielokanałowym. Dlatego oferujemy polisy poprzez telefon, stronę internetową i multiagencje. Nasze dotychczasowe wyniki pokazują, że każdy z tych trzech sposobów kontaktu z klientem sprawdza się jednakowo dobrze" - tłumaczy Bogumił Perzyna.

Źródło: PIU

 

Udostępnij artykuł: