Problemy z płatnościami kartą w Banku Pekao, usterka już została usunięta

Bezgotówkowo / Finanse osobiste

Bank Pekao S.A. - Logo
Bank Pekao - Logo (źródło: Pekao S.A.)

W poniedziałek 20.04. rano niektórzy klienci Banku Pekao odczuli problemy z korzystaniem z elektronicznych instrumentów płatniczych.

#BankPekao: Przyczyną przestoju, który okazał się być krótkotrwały, było wystąpienie problemu w systemie, który obsługuje transakcje kartowe #KartyPłatnicze #AwariaSystemu @BankPekaoSA

Jak zapewniają przedstawiciele tej instytucji, sytuacja ta miała charakter incydentalny i została szybko opanowana, nie ma zatem żadnych powodów do obaw jeśli chodzi o dalszą ciągłość korzystania z usług cyfrowych banku.

O utrudnieniach, związanych z płatnością kartą płatniczą, poinformował nas klient Banku Pekao. Zwrócił on uwagę, że nie mógł skorzystać z elektronicznej formy płatności podczas wykonywania codziennych zakupów.

Bank potwierdza

Wystąpienie awarii potwierdzili również przedstawiciele instytucji finansowej.

 – Z przyczyn technicznych rzeczywiście wystąpiły chwilowe trudności w wykonywaniu transakcji kartami płatniczymi – taką informację otrzymaliśmy w biurze prasowym Banku Pekao.

Przyczyną przestoju, który okazał się być krótkotrwały, było wystąpienie problemu w systemie, który obsługuje transakcje kartowe. Incydent został szybko zdiagnozowany i opanowany.

Działa od godz. 13

Około południa funkcjonowała zdecydowana większość terminali POS, nieco więcej czasu zajęło przywrócenie do pełnego funkcjonowania sieci bankomatów.

Sygnał o całkowitym udrożnieniu systemu przekazano naszej redakcji około godziny 13.

‒ Źródło awarii zostało zdiagnozowane, awaria została usunięta – zapewniło biuro prasowe banku.

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij artykuł: