Proces akwizycji wymaga holistycznego potraktowania

Bankowość

Rozmowa z Katarzyną Falkiewicz - Ekspertem ds. e-marketingu, Alior Bank SA

Katarzyna Falkiewicz: Realizując działania efektywnościowe należy mieć na uwadze kompleksowe i holistyczne podejście do procesu akwizycji i całej ścieżki zakupowej klienta. Należy optymalizować nie tylko element marketingowy i stricte związany z prowadzoną kampanią, ale również uszczelniać wszelkie procesy, które następują po złowieniu klienta. Mam na myśli optymalizację i uwzględnienie wszelkich jednostek, które są zaangażowane w proces zakupowy. Nasze działania marketingowe powinny być spójne ze skryptami rozmów konsultantów z call center. Powinny uwzględniać także capacity jednostek operacyjnych naszych oddziałów, placówek. Myślę, że takie podejście może zagwarantować sukces naszych działań.   

Wolisz oglądać i słuchać zamiast czytać? Kliknij tutaj.

Udostępnij artykuł: