Program Polska Bezgotówkowa startuje z nową ogólnopolską kampanią reklamową

Z rynku

Logo Fundacji Polska Bezgotówkowa
Logo Fundacji Polska Bezgotówkowa

Fundacja Polska Bezgotówkowa wystartowała z jesienną, ogólnopolską kampanią reklamową, której celem jest dalsze informowanie społeczeństwa o korzyściach, jakie niesie za sobą Program Polska Bezgotówkowa oraz zachęcenie przedsiębiorców i instytucji sektora publicznego do otwarcia się na płatności bezgotówkowe. Kampania będzie realizowana za pomocą wielu kanałów komunikacyjnych takich jak telewizja, radio, prasa i Internet.

Celem kampanii jest informowanie o korzyściach, jakie niesie za sobą Program #PolskaBezgotówkowa oraz zachęcenie przedsiębiorców i instytucji sektora publicznego do otwarcia się na #PłatnościBezgotówkowe @bezgotowkowa

– Nasza komunikacja zbudowana jest w oparciu o język korzyści. Przekonujemy przedsiębiorców, udzielając im wsparcia organizacyjno-finansowego, oraz uświadamiając, jak mogą rozwinąć swój biznes, powiększyć grono klientów,  podnieść poziom jakości obsługi,  a także zapewnić bezpieczeństwo, gdy zdecydują się na wprowadzenie płatności bezgotówkowych. Będziemy działać  wielokanałowo. W mediach szerokiego zasięgu: telewizji, radio i prasie, a także w obszarze digital, prowadząc zintegrowane działania z zakresu performance marketingu – mówi Anna Spychalska–Grzeszek, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Czytaj także:  Raport Specjalny. Polska Bezgotówkowa: Dziś pracujemy nad bezgotówkowym jutrem >>>

Głównym bohaterem spotów telewizyjnych i radiowych jest nadal pan Adam i jego rodzina.  Tym razem motywem przewodnim kampanii jest nowy, 30 sekundowy spot reklamowy pt. „Urodziny żony”. Towarzyszą mu 3 spoty 15 sekundowe: „Cukiernik”, „Kwiaciarka” oraz „Sklep z upominkami”, ukazujące przedsiębiorców ze spotu 30 sek.

Wszystkie spoty telewizyjne (w formatach 30 sekund i 15 sekund) będzie można zobaczyć między innymi w takich stacjach telewizyjnych jak: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.
We wrześniu przekazy zostaną wzmocnione również w rozgłośniach radiowych.

Świadomość polskich przedsiębiorców na temat Programu

– Cyklicznie badamy wpływ naszych działań marketingowych oraz opinie odbiorców. Uważnie monitorujemy też świadomość polskich przedsiębiorców na temat Programu. Wyniki najnowszej fali badań dotyczącej rozpoznawalności Programu wśród przedsiębiorców pokazały, że rozpoznawalność systematycznie rośnie – obecnie wynosi 79% (przed rozpoczęciem działań komunikacyjnych: 22%). Z badań wynika również, że przedsiębiorcy posiadający terminal płatniczy są skłonni częściej polecić Program Polska Bezgotówkowa niż osoby nieposiadające terminala. To oznacza, że budujemy silną markę Programu Polska Bezgotówkowa – komentuje dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Czytaj także: Polska Bezgotówkowa: Kartą zapłacisz wszędzie >>>

Równolegle z promocją prowadzoną w telewizji, radio oraz prasie trwają działania w Internecie. Od września zostaną one wzmocnione i wzbogacone o formaty przestawiające nowych przedsiębiorców.

Kampania reklamowa Programu Polska Bezgotówkowa rozpoczęła się 19 sierpnia i potrwa do końca października br.

Udostępnij artykuł: