Promocja „Happy Day” w Światowym Dniu Oszczędzania

Polecamy

31 października, w Światowym Dniu Oszczędzania, Bank Millennium udostępni wyjątkową, promocyjną ofertę "Happy Day". W jej ramach, aż przez osiem godzin będzie można założyć lokatę objętą podwyższonym oprocentowaniem.

31 października, w Światowym Dniu Oszczędzania, Bank Millennium udostępni wyjątkową, promocyjną ofertę "Happy Day". W jej ramach, aż przez osiem godzin będzie można założyć lokatę objętą podwyższonym oprocentowaniem.

Światowy Dzień Oszczędzania obchodzony jest 31 października już od 89 lat, a jego podstawowym celem jest promocja idei systematycznego odkładania pieniędzy na przyszłość. W tym dniu Klienci Banku Millennium będą mogli skorzystać ze specjalnie przygotowanej oferty "Happy Day". Wszystkim otwierającym lokatę Millenet w PLN na okres od 32 do 61 dni w godzinach 10:00-18:00, Bank podwyższy oprocentowanie o 1 p.p. w stosunku do standardowej oferty. Tym samym lokaty przyniosą 3% zysku w skali roku.

campos.ricardo.fot.d.sobieski.01.250x167Regularnie zachęcamy do systematycznego odkładania pieniędzy, oferując szeroki wybór produktów oszczędnościowych, zarówno klasycznych lokat bankowych jak i niestandardowych rozwiązań, dostępnych za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Millenet. Przykładem takiej oferty jest dobrze znana i lubiana przez naszych Klientów promocja "Happy Hours", którą z okazji Światowego Dnia Oszczędzania wydłużamy i zmieniamy w "Happy Day" - mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Do 4 listopada br. obowiązuje także promocyjne oprocentowanie dla nowych środków wpłaconych na Konto Oszczędnościowe w Banku Millennium. Nowe środki do wysokości 50 000 zł przyniosą 3,5% zysku w skali roku przez trzy miesiące. Dla osób, które dopiero planują rozpocząć regularne odkładanie, konto oszczędnościowe jest bardzo dobrym rozwiązaniem, łączącym atrakcyjne oprocentowanie z pełnym, nieograniczonym dostępem do pieniędzy.

ubysz.marek.01.150x226Promocja idei regularnego oszczędzania jest wciąż w Polsce niezbędna. Jak wskazują dane z najnowszego raportu przygotowanego przez Millward Brown na zlecenie Banku Millennium, 75 proc. Polaków jest świadoma potrzeby i korzyści z oszczędzania na przyszłość. W praktyce jednak jakiekolwiek kwoty odkłada dziś 40 proc. z nas - mówi Marek Ubysz, Kierujący Wydziałem Produktów Oszczędnościowych w Banku Millennium. - Dla skutecznego odkładania pieniędzy kluczowa jest konsekwencja i systematyczność. Uważam, że Światowy Dzień Oszczędzania to doskonały moment na podjęcie decyzji o zabezpieczeniu swojej finansowej przyszłości, rozpoczynając od odkładania choćby drobnych sum - dodaje Marek Ubysz.

Dobrym motywatorem do podjęcia decyzji o oszczędzaniu jest ustalenie konkretnego celu, na realizację którego odkładamy pieniądze. Narzędziem, które może w tym pomóc, jest Konto Oszczędnościowe Twój Cel, oferowane przez Bank Millennium. Zakładając je, Klient definiuje cel oraz kwotę, jaką chciałby miesięcznie odkładać. Posiadacz konta może zaplanować harmonogram wpłat, śledzić zaawansowanie realizacji celu, a także podzielić się informacjami o swoim marzeniu na Facebooku. Obecnie, w ramach promocji Konta Oszczędnościowego Twój Cel, trwa wyjątkowy konkurs "Taksówką do marzeń", organizowany przez Bank Millennium na YouTube. Uczestnicy, którzy nagrają krótki film przekonujący, że to właśnie ich marzenia zasługują na spełnienie, otrzymają od Banku nagrodę finansową na realizację swoich planów. Nagroda dla zdobywcy pierwszego miejsca wynosi 100 000 zł. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu "Taksówką do marzeń" dostępne są w sekcji konkursowej kanału Banku Millennium na YouTube: http://www.youtube.com/BankMillennium.

Źródło: Bank Millennium

Udostępnij artykuł: