Prudential rekrutuje w kampanii reklamowej

Finanse i gospodarka

Prudential za pośrednictwem najnowszej kampanii reklamowej poszukuje swoich przedstawicieli. Akcji towarzyszy uruchomienie serwisu internetowego kariera.prudential.pl oraz cykl bezpłatnych seminariów kariery w wybranych miastach Polski.

W kampanii ubezpieczyciel zwraca uwagę na jasne i uczciwe zasady współpracy. Zachęca też do pozytywnego spojrzenia na pracę przedstawiciela ubezpieczeniowego oraz do podjęcia nowego wyzwania zawodowego.

Spoty reklamowe otwarcie opowiadają też o blaskach i cieniach pracy w sektorze ubezpieczeń. “Nasza nowa kampania pokazuje, że o zawodzie przedstawiciela ubezpieczeniowego można mówić w ciekawy i motywujący sposób” – wyjaśnia Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential.

“W trakcie kolejnych tygodni będziemy odczarowywać negatywne stereotypy, które przylgnęły do tego zawodu. Przy okazji budujemy wizerunek Prudential, dla którego dotrzymywanie słowa to kluczowa wartość, dzięki której jest godnym partnerem dla swoich pracowników i współpracowników” – podkreśla.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: