Przedsiębiorczość jako styl (4): Zawód czy powołanie?

NBS 2017/05

Poprzednie odcinki wyposażyły czytelnika w informacje pomocne do rozważnego zajęcia się biznesem. Rozpoczynając ją od jakiegoś jednostkowego projektu, który często stanowił impuls do utworzenia firmy lub podjęcia osobistej działalności gospodarczej, będziemy musieli zmierzyć się z prawdziwym biznesowym wyzwaniem. Jak pozyskiwać nowych klientów?

Jerzy Cichowicz
Prezes zarządu Kalokagathia Sp. z o.o.
oraz ekspert CentrumPrawa Bankowego i Informacji.

Do promocji przyjmę…

Dzięki agresywnej działalności tzw. sklepów wielkoobszarowych, praktycznie każdy wie, jaka jest różnica pomiędzy reklamą, promocją i marketingiem oraz co łączy te pojęcia. Jak słyszymy słowa z ust młodej dziewczyny: „Zapraszam do PROMOCJI…”, to zazwyczaj dostaniemy coś na spróbowanie. Może to być kanapeczka z jakąś promowaną w danym dniu wędliną albo kubeczek z jakimś sokiem, a nawet malutkie espresso. W witrynie sklepowej lub przy wejściu napotkamy kartki z informacją o tym, co dzisiaj będzie promowane. To jest REKLAMA, a pracownik na zapleczu, który to wszystko zaplanował w konkretnym dniu i porze dnia, wykorzystał MARKETING, czyli w dużym uproszczeniu – wiedzę o ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: