Przedwojenne zobowiązania Prudentiala

Finanse i gospodarka

Prudential, obchodzący rocznicę powrotu na polski rynek, rozpoczął 14 marca ogólnopolską kampanię informacyjno-reklamową. Jej głównym motywem jest fakt dotrzymywania obietnic złożonych przez firmę jeszcze przed drugą wojną światową.

Prudential, obchodzący rocznicę powrotu na polski rynek, rozpoczął 14 marca ogólnopolską kampanię informacyjno-reklamową. Jej głównym motywem jest fakt dotrzymywania obietnic złożonych przez firmę jeszcze przed drugą wojną światową.

Ubezpieczyciel aktywnie szuka spadkobierców posiadaczy ubezpieczeń wystawionych za czasów II Rzeczpospolitej i prezentuje losy dwóch polskich rodzin, które po latach dowiedziały się, że ich przodkowie wykupili ubezpieczenie u przedwojennego ubezpieczyciela.

"Z dumą i przyjemnością prezentujemy historie prawdziwych klientów Prudential. Pokazują one, że zawsze spełniamy swoje obietnice, nawet jeśli zostały złożone ponad 75 lat temu. Dla nas są wciąż ważne. I wciąż będziemy poszukiwać spadkobierców naszych przedwojennych polskich klientów" - mówi Abhishek Bhatia, prezes Prudential w Polsce.

Specjalnie na potrzeby kampanii zostanie uruchomiony serwis informacyjny dostępny w kanale Prudential na portalu YouTube. Przygotowano również bezpłatną aplikację na urządzenia przenośne - dla systemów iOS i Android.

Kampania Prudential potrwa do wakacji. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Brain.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: