„Przenośnik konta” – nowa kampania konta osobistego w Alior Banku

Bankowość

"Zmień konto na najlepsze. Formalności zostaw nam" - to hasło kampanii reklamowej konta osobistego z jaką ruszył Alior Bank.

Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie. W kampanii – oprócz podstawowych benefitów konta osobistego w Alior Banku, czyli darmowych wypłat ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie, darmowych przelewów internetowych i prowadzenia konta oraz pakietu assistance „Pomocni Fachowcy” – podkreślona została możliwość skorzystania z pomocy bankierów Alior Banku przy przeniesieniu konta z innego banku.

Intensywna kampania reklamowa w telewizji, Internecie potrwa do końca września. Spoty reklamowe będą emitowane w: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, w stacjach miejskich: TVN7 i TV4 oraz w dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych.

Kampania w mediach wspierana jest przez oznakowanie witryn oddziałów, wysyłkę mailingu bezadresowego oraz nośniki reklamowe w komunikacji miejskiej. Szacowana liczba pasażerów, którzy zetkną się z tą formą komunikacji w trakcie kampanii, to 19 milionów.

Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MAXUS. Działania w Internecie przygotowały agencje Artegence i Sympatico.

Udostępnij artykuł: