Przepis na zdalny bank

Edukacja / Wydarzenia

W kilka miesięcy banki musiały przesunąć wiele swoich projektów z półki innowacje na lepsze czasy na półkę – do wdrożenia na jutro. Często wdrożeniom nowych technologii towarzyszy niepewność ‒ jak wpłyną na funkcjonowanie istniejących systemów? Czy nie są tylko niepotrzebnym dodatkiem? I wreszcie – jak na nowość zareagują klienci, czy zechcą skorzystać z tych udogodnień? Podczas konferencji „Bank bez wychodzenia z domu” przedstawię mój przepis na bank, który jest wygodny i intuicyjny dla klienta ‒ podkreśla Mikołaj Zaleski, Solutions Manager ‒ CX & Intelligent Workplace, NTT Poland.

Mikołaj Zaleski, Solutions Manager ‒ CX & Intelligent Workplace, NTT Poland
Źródło: aleBank.pl

W kilka miesięcy banki musiały przesunąć wiele swoich projektów z półki innowacje na lepsze czasy na półkę – do wdrożenia na jutro. Często wdrożeniom nowych technologii towarzyszy niepewność ‒ jak wpłyną na funkcjonowanie istniejących systemów? Czy nie są tylko niepotrzebnym dodatkiem? I wreszcie – jak na nowość zareagują klienci, czy zechcą skorzystać z tych udogodnień? Podczas konferencji „Bank bez wychodzenia z domu” przedstawię mój przepis na bank, który jest wygodny i intuicyjny dla klienta ‒ podkreśla Mikołaj Zaleski, Solutions Manager ‒ CX & Intelligent Workplace, NTT Poland.

Początek pandemii był prawdziwym wyzwalaczem projektów IT. Po tym, jak firmom udało się odzyskać w rekordowym tempie sprawność operacyjną, organizacje zaczęły wdrażać rozwiązania umożliwiające swoim klientom sprawne załatwienie spraw – sektor bankowy nie był tu wyjątkiem. 

Szybko okazało się, że brak możliwości pójścia do placówki wymusza dostarczenie narzędzi, które pozwolą na załatwienie wszystkich spraw zdalnie.

I to nie tylko młodym, świetnie obeznanym z technologiami klientom, ale też seniorom, nie zawsze chętnym do testowania nowinek. 

Ważnym elementem jest też bezpieczeństwo – klient musi mieć wygodny dostęp do usługi, ale też bank nie może narażać się na ryzyko nieautoryzowanego dostępu.  

O tym, jak przenieść bankowość do domu stosując rozwiązania self-service na infolinii, chat boty, voice boty czy biometrię opowiem podczas konferencji.

Warto zajrzeć, bo na rynku jest dostępnych bardzo wiele rozwiązań i z doświadczenia wiem, że nie wszystkie technologie są kluczowe, nie wszystko da się również wdrożyć od ręki.

Moje doświadczenie jako integratora jest takie, że sekret tkwi we właściwej ocenie potrzeb ‒ dopasowanie rozwiązania to kolejny krok.

Zapraszam na prezentację. 

Mikołaj Zaleski,

Solutions Manager ‒ CX & Intelligent Workplace, NTT Poland.

Więcej na ten temat już 18 lutego 2021 roku, podczas konferencji:

BANK BEZ WYCHODZENIA Z DOMU

Zapraszamy!

www.aleBank.pl/BBW

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij artykuł: