„Przyjaźni dzieciom”

Bankowość

Concordia Ubezpieczenia i Banki Spółdzielcze SGB to niezawodni partnerzy agrobiznesu. To instytucje, które od lat szczególnym zainteresowaniem otaczają rolników, dbając o ich bezpieczeństwo i finanse. Concordia i SGB postanowiły wykorzystać wspólną siłę, potencjał oraz doświadczenie i zaangażować się jeszcze pełniej w życie społeczności lokalnej. Do realizacji tych działań zaprosiły Fundację Wsparcia Rolnika Polska Ziemia. W ramach trójstronnej współpracy, realizowane będą działania, których efekty służyć mają mieszkańcom z terenów ich aktywności. W planach jest konkurs edukacyjny dla uczniów szkół średnich o profilu rolniczym oraz kąciki edukacyjno-rozwojowe w przychodniach lekarskich.

Concordia Ubezpieczenia i Banki Spółdzielcze SGB to niezawodni partnerzy agrobiznesu. To instytucje, które od lat szczególnym zainteresowaniem otaczają rolników, dbając o ich bezpieczeństwo i finanse. Concordia i SGB postanowiły wykorzystać wspólną siłę, potencjał oraz doświadczenie i zaangażować się jeszcze pełniej w życie społeczności lokalnej. Do realizacji tych działań zaprosiły Fundację Wsparcia Rolnika Polska Ziemia. W ramach trójstronnej współpracy, realizowane będą działania, których efekty służyć mają mieszkańcom z terenów ich aktywności. W planach jest konkurs edukacyjny dla uczniów szkół średnich o profilu rolniczym oraz kąciki edukacyjno-rozwojowe w przychodniach lekarskich.

28 kwietnia 2016 r. zainaugurowana została akcja "Przyjaźni dzieciom". W przychodni lekarskiej w Zakrzewie (województwo mazowieckie) zagościł pierwszy kolorowy kącik malucha.

Dzięki inicjatywie wizyta u lekarza nie będzie kojarzyła się małym pacjentom wyłącznie z bezczynnym oczekiwaniem w długiej kolejce. Zagwarantowanie dziecku odpowiedniego środowiska, w którym będzie mogło zarówno skorzystać z rozrywki, jak i oddać się edukacji poprzez zabawę, przełoży się na wzrost pozytywnych opinii społecznych na temat takiej placówki.

Rolą rodziców oraz instytucji zdrowia jest dbałość o to, aby skojarzenia dzieci z wizytą u lekarza były jak najlepsze. Tego typu inicjatywy maja szansę sprawić, że tak właśnie będzie.

Daniel Trzaskoś
Brandscope

Udostpnij artyku: