Punkty za płatności kartą u sześciu nowych partnerów Mastercard
Z rynku
Grono detalistów programu partnerskiego Mastercard Priceless Specials powiększyło się o sześć nowych, renomowanych marek handlowych. Od teraz uczestnicy programu otrzymują punkty za płatności kartą Mastercard w takich sieciach jak Empik, Mohito, North Fish, Homla, Tailor’s Club, oraz w aplikacji MyTaxi.

Grono detalistów programu partnerskiego Mastercard Priceless Specials powiększyło się o sześć nowych, renomowanych marek handlowych. Od teraz uczestnicy programu otrzymują punkty za płatności kartą Mastercard w takich sieciach jak Empik, Mohito, North Fish, Homla, Tailor’s Club, oraz w aplikacji MyTaxi.
Od teraz uczestnicy programu otrzymują punkty za płatności kartą #Mastercard w takich sieciach jak #Empik, #Mohito, #NorthFish, #Homla, #TailorsClub, oraz w aplikacji #MyTaxi @MastercardPL
Portfolio Mastercard Priceless Specials to obecnie 74 renomowane marki detaliczne, zaś zakupy nagradzane punktami można realizować w 4 500 punktach sprzedaży oraz 20 sklepach internetowych. Program swoim zasięgiem obejmuje już 19 kategorii zakupowych, a dodatkowo punkty są naliczane za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne, transportowe oraz turystyczne opłacone na terenie Polski. Honorowane są transakcje kartami Mastercard, które zostały zapisane do programu. Uczestniczy w nim już 13 banków, a do ich grona dołączył w tym roku bank Citi Handlowy.Grono partnerów handlowych programu Priceless Specials właśnie poszerzyły:- Empik, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, obecna na rynku od ponad 70 lat. Pomaga każdemu odkrywać i rozwijać pasje – niezależnie od tego, czy jest to literatura, muzyka, sport, ogród czy wystrój wnętrz. Daje najszerszy i kompleksowy wybór jakościowych produktów z wielu dziedzin. Empik działa wielokanałowo – poprzez sieć ponad 250 salonów stacjonarnych, sklep internetowy i aplikację mobilną, inspirując do dzielenia się radością i pasją z innymi.
- MyTaxi, aplikacja mobilna bezpośrednio łącząca pasażera z kierowcą taksówki dostępnym w pobliżu, umożliwiająca również mobilną płatność za przejazd. Z aplikacji mogą korzystać użytkownicy z Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, aglomeracji śląskiej i Poznania.
- Mohito, marka odzieżowa dla kobiet, należącą do koncernu LPP. W Polsce sieć otworzyła jak dotąd kilkadziesiąt sklepów.
- Homla, marka oferująca asortyment wyposażenia i dekoracji wnętrz. Jej produkty można kupić w jednym z 19 salonów firmowych Homli.
- North Fish, sieć restauracji specjalizujących się w rybach i owocach morza. Oferta sieci jest dostępna w ponad 40 placówkach.
- Tailor’s Club zajmuje się szyciem koszul na miarę. Podczas projektowania swojej koszuli klient przechodzi wraz ze stylistą przez dziewięć poszczególnych kroków. Tailor’s Club posiada swoje biura w siedmiu miastach w Polsce.