PZU i Proama nagrodzone Magellan Awards

Finanse i gospodarka

Kampania PZU "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym" została doceniona w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Projekt zdobył najwyższe wyróżnienie - platynowego Magellana w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku. Kampania PZU znalazła się również na drugim miejscu zestawienia wyróżniającego 25 najlepszych kampanii minionego roku.

Z kolei złotą nagrodę w tej samej kategorii otrzymała kampania Proamy “Wrzucam na luz”, realizowana we współpracy z agencją Think Kong. Kampania została też umieszczona na liście TOP25 najlepszych kampanii komunikacyjnych na świecie, a jurorzy przyznali jej także dodatkowe wyróżnienie – “Most Improved”.

Magellan Awards to międzynarodowy prestiżowy konkurs branży marketingowej organizowany przez League of American Communications Professionals. Celem konkursu adresowanego do firm i organizacji z całego świata jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji marketingowej.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: