PZU i Proama nagrodzone Magellan Awards

Finanse i gospodarka

Kampania PZU "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym" została doceniona w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Projekt zdobył najwyższe wyróżnienie - platynowego Magellana w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku. Kampania PZU znalazła się również na drugim miejscu zestawienia wyróżniającego 25 najlepszych kampanii minionego roku.

Kampania PZU "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym" została doceniona w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Projekt zdobył najwyższe wyróżnienie - platynowego Magellana w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku. Kampania PZU znalazła się również na drugim miejscu zestawienia wyróżniającego 25 najlepszych kampanii minionego roku.

Z kolei złotą nagrodę w tej samej kategorii otrzymała kampania Proamy "Wrzucam na luz", realizowana we współpracy z agencją Think Kong. Kampania została też umieszczona na liście TOP25 najlepszych kampanii komunikacyjnych na świecie, a jurorzy przyznali jej także dodatkowe wyróżnienie - "Most Improved".

Magellan Awards to międzynarodowy prestiżowy konkurs branży marketingowej organizowany przez League of American Communications Professionals. Celem konkursu adresowanego do firm i organizacji z całego świata jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji marketingowej.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: