PZU reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe

Finanse i gospodarka

1 października ruszyła ogólnopolska kampania PZU dotycząca ubezpieczeń mieszkaniowych. W spocie reklamowym Marcin Dorociński przekonuje, że warto o nich pomyśleć, bo zdarzenia losowe mogą przydarzyć się każdemu.

Podkreśla przy tym, że ceny ubezpieczeń są znacznie niższe niż powszechnie się wydaje. Koszt ubezpieczenia mieszkania w PZU wynosi od 50 gr dziennie. “Podstawowym założeniem kampanii jest walka z powszechną percepcją drogich ubezpieczeń mieszkaniowych” – mówi Joanna Wróbel z Biura Marketingu w PZU. “Zwracamy uwagę, że za naprawdę niewielkie pieniądze możemy uchronić się przed skutkami zdarzeń, które mogą przytrafić się każdemu i tym samym zapewnić spokój sobie i rodzinie” – dodaje.

W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji i internecie. Kreację internetową przygotowała agencja K2, a telewizyjną agencja DDB. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Starlink.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

 

Udostępnij artykuł: