PZU zaprasza najlepszych pracowników

Finanse i gospodarka

6 listopada ruszyła telewizyjna kampania reklamowa PZU - "Nawet najlepsi zrobią wszystko, żeby pracować w PZU". Jej celem jest budowanie wizerunku PZU jako nowoczesnego i przyjaznego pracodawcy.

Od 15 listopada reklama będzie również wyświetlana w kinach, a już od 24 października można ją oglądać w serwisie YouTube. Do tej pory film został wyświetlony ponad 1,3 mln razy i zdobył wiele pozytywnych opinii zarówno wśród internautów, jak i w mediach branżowych.

“Co roku PZU rekrutuje około 2 tysięcy osób na różne stanowiska. Zależy nam, aby trafiali do nas najlepsi kandydaci, którzy będą stanowili wartość dodaną dla naszej firmy” – mówi Maciej Hassa, kierownik zespołu ds. marki pracodawcy w PZU. “To właśnie dzięki ludziom PZU może oferować swoim klientom najlepsze na rynku produkty i usługi. Chcemy, żeby najlepsi kandydaci po obejrzeniu reklamy pomyśleli: chcę pracować w PZU” – dodaje. Koncept i kreację przygotował VML, media zakupił dom mediowy Starlink. Kampania potrwa do 5 grudnia br.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: