QlikTech prezentuje Customer Success Framework, mający wspierać nową erę Business Discovery

Finanse i gospodarka

QlikTech, lider rozwiązań Business Discovery - systemów Business Intelligence dających pełną kontrolę nad analizą danych użytkownikom biznesowym, wprowadził Qlik Customer Success FrameworkTM, ekosystem pomagający klientom optymalizować sposób, w jaki wykorzystują swoje strategiczne dane. 

QlikTech, lider rozwiązań Business Discovery - systemów Business Intelligence dających pełną kontrolę nad analizą danych użytkownikom biznesowym, wprowadził Qlik Customer Success FrameworkTM, ekosystem pomagający klientom optymalizować sposób, w jaki wykorzystują swoje strategiczne dane. 

Usługa bazuje na QlikView.Next,mającym zmienić rynek BI dzięki koncepcji Natural AnalyticsTM (podejściu pozwalającemu na korzystanie z platformy w naturalny sposób). Customer Success Framework to ekosystem ludzi, usług i technologii, który pomaga wykorzystywać dane w bardziej efektywny sposób.

Qlik Customer Success Framework zachęca klientów do myślenia o usługach jak o połączonym uniwersum, a nie osobnych rozwiązaniach zaprojektowanych, by rozwiązywać specyficzne zadania. Aby maksymalizować wartość Business Discovery i minimalizować złożoność środowiska użytkownicy potrzebują czegoś więcej niż tylko oprogramowania. Qlik Customer Success Framework pomaga firmom skupić się na BI i analizach ze wszystkimi otaczającymi je zasobami, dzięki czemu pomysły i strategie szybciej staną się rzeczywistością.

"Obecnie firmy coraz częściej zwracają się w stronę samoobsługowego BI nowej generacji, aby uzyskać odpowiedź na strategiczne pytania i zarządzać dużymi wolumenami danych, mającymi ogromny wpływ na biznes," powiedział Marcin Mazur, Dyrektor regionalny na obszar Europy wschodniej, Grecji oraz Izraela w QlikTech. "Nowy sposób myślenia o BI wymaga nowego rodzaju usług. Nasz ekosystem Qlik Customer Succes Framework pomoże klientom zmaksymalizować zysk płynący z inwestycji w QlikView oraz zwiększyć wartość biznesu, dzięki podejmowaniu trafnych decyzji strategicznych"

Qlik Customer Success Framework obejmuje wszystkie zasoby, których potrzebują klienci podczas poszerzania zakresu działania  od analityki SMB do projektów Big Data.

W ich skład wchodzą:

  • Program Partnerski Qonnect: To obszerna, globalna sieć partnerów (resellerów, producentów (OEM), firm technologicznych i integratorów) mająca na celu zapewnienie dostępu do infrastruktury i wiedzy eksperckiej, która zaspokoi unikalne potrzeby klientów.
  • Qlik Community: Najaktywniejsza społeczność internetowa w branży, do której dołączyło już prawie 100 tysięcy członków (klientów, partnerów, deweloperów oraz entuzjastów), których celem jest stworzenie interaktywnego forum, dzielenie się spostrzeżeniami i dalszy rozwój najlepszych praktyk.
  • Qlik Market: Internetowy sklep pełen aplikacji, rozszerzeń i konektorów pomagających lepiej wykorzystać możliwości platformy QlikView Business Discovery.
  • Qoncierge: Punkt obsługi klienta oferujący pomoc w dostępie do potrzebnych zasobów.
  • Usługi kompleksowe: Szeroki zakres usług, szkoleń oraz wsparcia technicznego w celu optymalizacji strategii klientów. W skład usług wchodzą:

    • Usługi edukacyjne mające na celu przeszkolenie użytkowników QlikView, co pozwoli im szybciej i lepiej wykorzystać możliwości platformy;
    • Usługi konsultingowe (foundation services, application services i enterprise services), które pomogą klientom planować, projektować i zwiększyć wykorzystanie QlikView, w celu skrócenia czasu wdrożenia, zmniejszenia ryzyka oraz zminimalizowania niepotrzebnych kosztów, generowanych przez nieodpowiednie planowanie;
    • Usługi wsparcia, które maksymalizują czas niezakłóconego działania rozwiązania oraz pomagają klientom przezwyciężać złożoność ich środowiska IT. Usługi te obejmują również specjalnie delegowanego inżyniera wsparcia.

"Qlik Community rozwija się ponieważ różni się od innych społeczności," powiedział Oleg Troyansky, prezes Natural Syngergies, Inc. "Przez ostatnie lata, Qlik Community znaczyło dla mnie tyle, co Facebook, Twitter i LinkedIn znaczy dla innych. Jest to sprawdzone globalne narzędzie, które łączy ze sobą social media, budowanie relacji i wiedzę  płynącą z bycia w społeczności. Wszystkie te cechy razem umożliwiły mi nie tylko rozwój biznesu, ale również mojej marki osobistej."
131025.platform.graphic.master.01

Źródło: QlikTech

Udostępnij artykuł: