Raiffeisen Digital Bank postawił na Kontomatika przy rozwoju produktów finansowych

Z rynku

Kilka tygodni temu, w Polsce zadebiutowała marka Raiffeisen Digital Bank należąca do Raiffeisen Centrobank AG. To nowa marka działająca w pełni online, a jej pierwszym produktem dostępnym na jesieni w naszym kraju ma być pożyczka gotówkowa dla klientów indywidualnych. Partnerem wspierającym budowę tego i kolejnych planowanych rozwiązań jest Kontomatik.

Raiffeisen Digital Bank
Fot. Raiffeisen Digital Bank, Kontomatik

Kilka tygodni temu, w Polsce zadebiutowała marka Raiffeisen Digital Bank należąca do Raiffeisen Centrobank AG. To nowa marka działająca w pełni online, a jej pierwszym produktem dostępnym na jesieni w naszym kraju ma być pożyczka gotówkowa dla klientów indywidualnych. Partnerem wspierającym budowę tego i kolejnych planowanych rozwiązań jest Kontomatik.

Oferta pożyczki dostępna jest już dla klientów indywidualnych w Polsce. Marka Raiffeisen Digital Bank dostosowuje ofertę do oczekiwań konsumentów, którzy szukają nowoczesnych i prostych rozwiązań finansowych. Dlatego też, proces wnioskowania i otrzymania pożyczki ma odbywać się całkowicie online. Poprzez aplikację mobilną klient będzie mógł sprawnie złożyć wniosek, bez potrzeby wychodzenia z domu, bez zbędnych formalności i bez wizyt w oddziałach.

Infrastruktura oparta na otwartej bankowości

Będzie to możliwe również za sprawą Kontomatika, który wspiera Raiffeisen Digital Bank jako dostawca infrastruktury opartej na otwartej bankowości.

Czytaj także: Raiffeisen Digital Bank do współpracy wybrał polski start-up SLS >>>

“Współpraca z Kontomatikiem da naszym klientom możliwość łatwego i szybkiego potwierdzenia tożsamości oraz udostępnienia historii finansowej. Te usprawnienia wprowadzamy z myślą o naszych klientach - chcemy oferować im wyłącznie innowacyjne produkty, dlatego cieszymy się, że partnerstwo z Kontomatikiem pozwala nam zastosować najnowsze rozwiązania technologiczne” - mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager Raiffeisen Digital Bank na Polskę.

Finanse w wydaniu cyfrowym są w Polsce coraz popularniejsze, przede wszystkim wśród klientów indywidualnych.

“To dynamicznie rozwijający się obszar, którego dzięki marce Raiffeisen Digital Bank możemy być częścią. Wierzymy, że będziemy mogli aktywnie wspierać rozwój i dzialalność naszego Partnera w Polsce i czekamy na to z niecierpliwością” - podsumowuje Patryk Pietrzak, Członek Zarządu w Kontomatik.

Udostępnij artykuł: