Ranking 50 Największych Banków w Polsce 2010: Wywiad – Janusz Diemko: Musimy pamiętać o kliencie

BANK 2010/06

Rozmowa z Januszem Diemko - prezesem zarządu First Data Polska S.A.

Jakie zalety niesie outsourcing usług dla banków?

Samo przekonanie banków do celowości korzystania z usług firmy zewnętrznej nie jest łatwe. Zwłaszcza duże banki posiadające rozbudowane i relatywnie nowoczesne systemy informatyczne są przekonane o celowości bazowania na własnych zasobach i potencjale. Nie jest jednak prawdą, że każdy pozostaje samowystarczalny. Skutecznie docieramy do banków, które wchodzą na dany rynek, bo ich zarządy nie chcą tracić cennego czasu na budowanie niezbędnych struktur od zera. Zależy im na szybkim i sprawnym wdrożeniu usługi. Istotne znaczenie ma również segmentacja rynku. Dużym wzięciem cieszą się bankomaty, personalizacja bez mała w pełnym zakresie, trudno bowiem znaleźć przykład banku, który wykonywałby personalizację wewnątrz organizacji, ale już w obszarze obsługi bazy ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: