Ranking 50 największych banków w Polsce 2011: Wywiady i opinie – Grzegorz Brudziński: Przepis na dobrą reklamę

BANK 2011/06

Czy jest różnica między reklamowaniem produktów finansowych a zachęcaniem do kupna proszków do prania czy piwa? Tak, ale w mniejszym stopniu niż niektórym to się wydaje.  

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Grzegorz Brudz iński

Pierwszą rzeczą, o której mówią specjaliści od reklamy, jest wirtualność produktów finansowych. – Lokata czy depozyt nie istnieją w realnym świecie. To pozycja w Excelu lub definicja procesu, która nie ma smaku czy wyglądu – zwraca uwagę Szymon Gutkowski z agencji DDB.

Nie można zatem przyciągnąć uwagi klienta degustacją jak w supermarkecie czy jazdą próbną nowym modelem, jak to czynią koncerny motoryzacyjne. Na nic się zda też sięgnięcie po aparat fotograficzny. Jeśli już bardzo chcemy, to możemy sfotografować konto internetowe na ekranie komputera, ale jak zrobić zdjęcie lokaty czy jakości obsługi klienta w oddziale? Tu jesteśmy skazani na wirtualny świat, w którym możemy pozostać ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: