Ranking 50 największych banków w Polsce 2011: Wywiady i opinie – Igor Lagenda: W poszukiwaniu autorytetów

BANK 2011/06

W bankach na Zachodzie już zastanawiają się, w jaki sposób zwiększyć liczbę kobiet zaangażowanych w projekty mentoringowe. W Polsce dopiero przyjdzie na to czas - przekonują eksperci. Najpierw firmy muszą się nauczyć w pełni wykorzystać potencjał doświadczonych menedżerów.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Igor Lagenda

Jedno z październikowych sympozjów Bank of England wywołało w kręgach biznesowych na Wyspach Brytyjskich małe poruszenie. 90 uczestników, w tym około 30 szefów największych spółek notowanych na londyńskiej giełdzie, temat spotkania: mentoring jako sposób promowania kobiet. Chodzi oczywiście o najwyższe szczeble kadry menedżerskiej brytyjskich spółek.

Tryb podnoszenia kwalifikacji dzięki własnym ekspertom już od kilkunastu lat z powodzeniem jest wykorzystywany w firmach na Zachodzie. Specjaliści od HR przekonali się, że to relatywnie tani i bardzo efektywny sposób podnoszenia kwalifikacji. Wykorzystuje się wiedzę i doświadczenie osób, które są już w firmie, znają jej strukturę, hierarchię, specyfikę działania. To ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: