Ranking 50 największych banków w Polsce 2012: Nowoczesność na miarę klienta

BANK 2012/06

W reklamach samochodów, sprzętu komputerowego czy telefonów komórkowych poczesne miejsce zajmują stosowane, w olbrzymich ilościach, fachowe określenia. To podkreślanie użytych w produkcie najnowocześniejszych technologii stanowi jedną ze skuteczniejszych, długofalowych strategii sprzedażowych. Nie inaczej bywa i w sektorze bankowym.

Jerzy Morawiecki

Zakłada się bowiem, że klienci podświadomie szukają produktów jak najbardziej zaawansowanych technologicznie, nie wnikając w to, czy obiektyw godny Helmuta Newtona czy skrzynia biegów przetestowana podczas rajdowych mistrzostw świata naprawdę są konieczne dla zaspokojenia potrzeb przeciętnego Kowalskiego…

Podobnie jest w sektorze bankowym.

Od kiedy rolę bankowego okienka zaczęły przejmować ekrany komputerów (a od niedawna również i smartfonów), a karta bankowa sama staje się wielofunkcyjnym urządzeniem, nowoczesność technologii pełni w reklamach produktów bankowych rolę nie mniejszą niż niskie oprocentowanie kredytów czy wysoki zysk na lokacie. Czytając niektóre reklamy, można wyrobić sobie przekonanie jakoby głównym kierunkiem postępu w ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: