Ranking 50 największych banków w Polsce 2012: Obsługa proceduralna

BANK 2012/06

Standardy w polskich bankach to opasłe księgi procedur - ale nie zawsze przekłada się to na rzeczywistą jakość obsługi.

Krzysztof Maciejewski

W trosce o najwyższą jakość naszych usług informujemy, że wszystkie rozmowy są nagrywane” – przestrzegają nas właściwie na każdej bankowej infolinii. I zapewne jest to troskliwe podejście, gdyż pracownik banku nadzorujący call center wybiórczo te rozmowy przesłuchuje, surowo karząc obcięciem premii delikwentom, którzy na to zasłużyli. Wystarczy wejść na dowolne forum internetowe dotyczące bankowości, by przekonać się, że banki oceniane są przede wszystkim przez pryzmat jakości obsługi. Jeśli klient chce skorzystać z dodatkowych usług danego banku, dając mu jednocześnie zarobić, to bank powinien zrobić wszystko, żeby mu to jak najszybciej umożliwić. Tymczasem trzy moje wnioski pozostały bez odzewu. Najśmieszniejsze w tej całej sytuacji jest to, że w tym czasie wielokrotnie dzwonili do mnie bankowi ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: