Ranking 50 największych banków w Polsce 2012: Prezentacja – Zbliżeniowa rewolucja

BANK 2012/06

Z Michałem Skowronkiem, dyrektorem generalnym MasterCard Europe Oddział w Polsce rozmawia Stanisław Brzeg-Wieluński

Rok 2012 jest dla MasterCard wyjątkowy z uwagi na nowe, oferowane produkty i fakt, że Pana firma jest Sponsorem Narodowym UEFA Euro 2012. Czy wpłynie to na wdrażanie nowych produktów?

– Nasze oczekiwania, co roku są podobne. Jak każda komercyjna firma działająca na polskim rynku opieramy swoją perspektywę rozwoju o realistyczny biznesplan. Zależy nam, aby jak najwięcej Polaków posiadało w swoich portfelach karty płatnicze z logiem MasterCard i Maestro

Chcemy także, aby sam polski rynek się rozwijał. Jest to podstawowy wyznacznik możliwości dalszego wzrostu. Nie chodzi mi tylko o rozwój produktów z uwagi na ich atrakcyjność dla konsumentów. Mam na myśli te wszystkie nowinki, które powodują, że coraz łatwiej, szybciej ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: