Ranking satysfakcji klientów: Getin Bank ponownie na podium

Z rynku

Getin Bank zajął drugie miejsce w badaniu satysfakcji klientów banków przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia. To kolejne wyróżnienie dla banku. Badanie Monitor Satysfakcji klientów detalicznych banków realizowane jest nieprzerwanie od 2016 roku, a Getin Bank w każdej edycji zajmuje miejsce na podium.

Logo Getin Bank
Źródło: Getin Bank

Getin Bank zajął drugie miejsce w badaniu satysfakcji klientów banków przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia. To kolejne wyróżnienie dla banku. Badanie Monitor Satysfakcji klientów detalicznych banków realizowane jest nieprzerwanie od 2016 roku, a Getin Bank w każdej edycji zajmuje miejsce na podium.

Ranking satysfakcji klientów skupiał się na trzech głównych obszarach: lojalność, punkty styku oraz opłaty i prowizje. Klienci najwyżej ocenili obszar opłat i prowizji, przyznając Getin Bankowi najwyższą notę spośród wszystkich banków - 80 punktów. Bank został również pozytywnie oceniony za jakość kanałów kontaktu z klientem – dotyczy to infolinii, obsługi w oddziałach banku, jak i strony internetowej.

Czytaj także: Getin Bank wprowadza płatności Google Pay dla kart VISA >>>

– Niezależnie od okoliczności, najważniejsza jest dla nas jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem. Każde wyróżnienie, które przyznawane jest w wyniku bezpośredniej oceny naszych klientów potwierdza, że podejmujemy skuteczne działania. Cieszymy się, że stałe doskonalenie naszej oferty spełnia oczekiwania klientów i znajduje uznanie ekspertów  – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.

Metodologia badania

Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI. Łącznie zrealizowano 2571 wywiadów. Respondentami były osoby w wieku 18-65 lat, które posiadają konto w banku. Badanie realizowano od października do listopada 2020. Każdy bank oceniało około 250 jego klientów. Badaniem objętych zostało 11 banków. Wszystkie wyniki prezentowane w raporcie odnoszą się do ocen i postaw klientów wyłącznie na temat swojego banku.

Od lat jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych badaniach. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia w prestiżowych rankingach, jak Złoty Bankier czy Przyjazny Bank Newsweeka, Instytucja Roku. Profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań klientów to niezmienny priorytet Banku.

Udostępnij artykuł: