Raport Interaktywnie.com: Reklama w internecie

Raporty

W ubiegłym roku na tort reklamowy w polskiej sieci przełamał barierę 1,5 miliarda złotych. Potencjał jest jednak nadal ogromny i jeśli nie w tym, to w przyszłym roku padnie kolejna spektakularna granica. Pod warunkiem, że branża nie zbagatelizuje rosnącej rzeszy internautów, których przekazy marketingowe coraz wyraźniej irytują.

Kolejny rok przyniósł kolejny rekord wydatków na reklamę w internecie. Branża przyzwyczaiła już do tego, że bez względu na okoliczności – spowolnienie gospodarcze czy wręcz kryzys – nie zwalnia tempa i rośnie, przejmując budżety z tradycyjnych mediów. Po 2010 roku internet mógł więc tradycyjnie odtrąbić kolejny sukces. Tym razem reklamodawcy zostawili w najmłodszym z mediów prawie 1,6 miliarda złotych. O 200 milionów więcej, niż rok wcześniej.

Raport można znaleźć na stronie www.interaktywnie.com.

Źródło: www.interaktywnie.com

Udostępnij artykuł: