Raport specjalny. Audyt i doradztwo: Czego oczekują klienci kancelarii prawnych?

BANK 2018/07

Na sposób świadczenia usług przez kancelarie prawne znacząco wpływa zmiana pokoleniowa, a także powszechny dostęp do nowych technologii. Wraz z nimi ewoluują bowiem przyzwyczajenia, a także oczekiwania klientów.

Artur Król

Doradztwo prawne należy do tych obszarów działalności, która ma szczególne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania osób prawnych w obrocie gospodarczym. Z usług prawniczych korzystają powszechnie przedsiębiorstwa każdej wielkości – od małych firm po duże organizacje finansowe. Czego szukają klienci u doradcy prawnego? Odpowiedź na pozór jest prosta. Usług prawnych. Jednak w dzisiejszych czasach wymagania stają się coraz większe – od doradcy profesjonalnego, a takim niewątpliwie jest prawnik, wymaga się coraz szerszych kompetencji, częstokroć wykraczających znacznie poza standardowe rozumienie tej profesji.

Nadążyć za zmianami

Z opracowań ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: