Raport specjalny: Bankomat jako aktywny kanał sprzedaży usług APTRA Connections firmy NCR

BANK 2015/02

Komputer, telefon, tablet czy smartfon zapewniają szybki, bezpieczny i niezwykle wygodny kontakt z bankiem. Dzięki osobistym urządzeniom pracującym w internecie można załatwić niemal wszystkie sprawy związane z rachunkiem, kredytem czy lokatą.

Dariusz Kajtaniak
Anita Banach

Dbałość o wygodę użytkownika była podstawową zasadą przy opracowaniu rozwiązania, które w tym samym szeregu, co wymienione urządzenia stawia również bankomat. Dzięki systemowi APTRA Connections firmy NCR urządzenia samoobsługowe pozwalają użytkownikowi na komunikowanie się z bankiem zupełnie tak samo jak za pośrednictwem strony www.

Dzięki temu APTRA Connections znacząco zmienia funkcjonalność urządzeń samoobsługowych, które w większości przypadków służyły jedynie do podejmowania lub wpłacania gotówki. Dzisiaj bankomat może być jednym z ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: