Raport specjalny: Bankomat jako aktywny kanał sprzedaży usług APTRA Connections firmy NCR

BANK 2015/02

Komputer, telefon, tablet czy smartfon zapewniają szybki, bezpieczny i niezwykle wygodny kontakt z bankiem. Dzięki osobistym urządzeniom pracującym w internecie można załatwić niemal wszystkie sprawy związane z rachunkiem, kredytem czy lokatą.

Komputer, telefon, tablet czy smartfon zapewniają szybki, bezpieczny i niezwykle wygodny kontakt z bankiem. Dzięki osobistym urządzeniom pracującym w internecie można załatwić niemal wszystkie sprawy związane z rachunkiem, kredytem czy lokatą.

Dariusz Kajtaniak
Anita Banach

Dbałość o wygodę użytkownika była podstawową zasadą przy opracowaniu rozwiązania, które w tym samym szeregu, co wymienione urządzenia stawia również bankomat. Dzięki systemowi APTRA Connections firmy NCR urządzenia samoobsługowe pozwalają użytkownikowi na komunikowanie się z bankiem zupełnie tak samo jak za pośrednictwem strony www.

Dzięki temu APTRA Connections znacząco zmienia funkcjonalność urządzeń samoobsługowych, które w większości przypadków służyły jedynie do podejmowania lub wpłacania gotówki. Dzisiaj bankomat może być jednym z aktywnych kanałów sprzedaży. Aktualizacja jego interfejsu czy eksponowanych treści jest tak prosta jak zmiana wprowadzana na stronie internetowej.

APTRA Connections pozwala na rozpoznawanie klienta na podstawie jego karty bankowej. Powiązanie tej informacji z zasobami zgromadzonymi w systemie CRM operatora bankomatu daje możliwość wyświetlania reklam, komunikatów czy informacji spersonalizowanych dla konkretnego klienta. Bank zyskuje także kanał komunikacji zwrotnej, przez który klient może kontaktować się z nim, zamawiać usługi czy informować o swoich preferencjach. Uzyskane w ten sposób informacje mogą być wykorzystane do finalizacji transakcji, podpisania nowych umów czy pozyskania nowych klientów. ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: