Raport specjalny Bezpieczeństwo banków 2017: Jak ochronić przed fraudem klienta, korzystającego z różnych kanałów bankowości elektronicznej

BANK 2017/04

Przestępcy finansowi stale poszukują nowych sposobów, które pozwolą na uzyskanie korzyści finansowych. Aby skutecznie przeciwdziałać wyłudzeniom i oszustwom, niezbędne są narzędzia, które umożliwią podjęcie szybkiej i właściwej decyzji dotyczącej sposobu obsługi transakcji. Skuteczna walka z cyberprzestępczością może mieć miejsce jedynie wtedy, gdy możliwe jest skorzystanie z dużej liczby informacji, dostęp do danych odbywa się w czasie rzeczywistym, a system antyfraud jest w stanie reagować na nowe metody wykorzystywane przez przestępców.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI