Raport specjalny: Chcemy być partnerem dla większości banków w Polsce

BANK 2014/10

Rozmowa z Grzegorzem Bielcem, wiceprezesem TUnŻ Warta i TUiR Warta.

Z początkiem września dołączył pan do zarządów spółek Warty z odpowiedzialnością m.in. za bancassurance. Jak widzi pan współpracę Warty z bankami?

– Warta współpracuje z bankami już od wielu lat. Można powiedzieć, że była jednym w prekursorów współpracy bancassurance w Polsce. Obecnie w ramach szeroko pojętego bancassurance współpracujemy z 26 partnerami bankowymi, jak również z obszaru affinity (telekomy, sieci RTV/AGD itp.). Mamy więc bardzo solidną pozycję do dalszego rozwoju tego biznesu. A jego wizję mamy jasną – chcemy być czołowym graczem na tym rynku.

Jak ona wygląda? Macie przecież już wielu partnerów. Gdzie tu jest jeszcze potencjał do rozwoju?

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: