Raport specjalny: Chcemy pomagać klientom banków

BANK 2012/11

Z Tomaszem Frączkiem, prezesem Mondial Assistance Sp. z o.o. rozmawia Stanisław Brzeg-Wieluński

Panie Prezesie, dlaczego przeciętni klienci polskich banków tak niewiele wiedzą o usługach z kategorii assistance oferowanych razem z kontem i kartą kredytową. Czy są jakieś badania rynkowe temu poświęcone?

– Zleciliśmy w tym roku firmie AC Nielsen badanie, które dotykało także tej kwestii, okazało się że 62 proc. respondentów było zainteresowanych połączeniem oferty produktów bankowych z ubezpieczeniowymi z kategorii assistance. Zdaniem tej grupy badanych, produkty pomocowe czynią usługi bankowe atrakcyjniejszymi i wzmagają chęć korzystania z nich. Aż 50 proc. wszystkich pytanych uważa, że taka usługa powinna być standardem towarzyszącym ROR. Pakiety asystencko-pomocowe są w ofercie praktycznie wszystkich banków. Czasami mają charakter ogólny i dodawane są do kont i kart kredytowych.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: