Raport specjalny: Co słychać w branży?

BANK 2014/05

Mijające wkrótce pierwsze półrocze 2014 r. to w branży usług pomocowych czas wytężonej pracy. Z jednej strony okres podsumowań minionego roku. Z drugiej, nowe i innowacyjne produkty oraz praca nad zmieniającą się, szczególnie w aspekcie prawnym, rzeczywistością.

Piotr Ruszowski, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu, Mondial Assistance

 

W krótkim artykule ciężko zawrzeć wszystkie kwestie, nad którymi jako branża pracujemy. Mam nadzieję, że materiał okaże się inspirujący. Zachęcam do lektury i dyskusji.

Do kogo należy assistance?

Przeprowadzone na zlecenie Mondial Assistance przez Nielsen Polska kolejne już badanie “Rynek usług assistance widziany oczami klientów 2014” pokazuje, że ubezpieczyciele zawłaszczają kategorię “assistance”. Banki, zapewne ze względu na czyhającą za rogiem Rekomendację U, zdecydowały się nie przypominać klientom o posiadanych pakietach pomocowych – wszystko po to, aby nie obiecywać czegoś, co za chwilę będą musiały zabrać. Wygląda jednak na to, że nie ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: