Raport specjalny: Czas na social media

BANK 2012/12

Realne zagrożenie, że klienci mogą zacząć odchodzić dlatego, że przez telefon nie da się załatwić wszystkich spraw niewymagających podpisu jest katalizatorem zmian. I uzbrajania agentów contact center w coraz nowsze narzędzia.

Marcin Złoch

Poczta elektroniczna, SMS-y, komunikatory internetowe, chat, skype czy usługi wideo to środki przekazu i komunikacji cieszące się obecnie – według zapewnień bankowców – dużą popularnością w sektorze finansowym. Dzięki nim klienci mogą komunikować się z bankiem na wiele różnych sposobów w zależności od swoich potrzeb w danej chwili. O tym, że dla klienta jest to kluczowe, przekonywać chyba nie trzeba. – Zróżnicowane preferencje i oczekiwania konsumentów sprzyjają stosowaniu strategii wielokanałowości, wpływają na zwiększenie efektywności w docieraniu do klienta i na rentowność usług, a jednocześnie pozwalają przewidzieć dalszy kierunek rozwoju w obszarze contact center – przekonuje Grzegorz Jasnowski, dyrektor Departamentu Contact Centre ING Banku Śląskiego.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: