Raport specjalny: Dla sektora assistance bank jest partnerem optymalnym

BANK 2014/10

Z Tomaszem Frączkiem, prezesem Mondial Assistance, rozmawiał Karol Jerzy Mórawski.

Za pół roku czeka nas wielka rewolucja w dziedzinie bancassurance – Rekomendacja U, która od samego początku wzbudzała liczne wątpliwości oraz kontrowersje, wykreuje rzeczywistość. Czy państwo, jako operator assistance, jesteście gotowi na jej wdrożenie?

– Jak najbardziej. Model współpracy pomiędzy bankiem a firmą assistance jest w świetle rekomendacji na tyle bezbolesny, że dostosowania po naszej stronie są relatywnie niewielkie – assistance to głównie dodatek do produktu bankowego, przez co nie było elementem agresywnej sprzedaży, tylko czynnikiem wykorzystywanym w działaniach komunikacyjnych i wzbogacającym ofertę. Koszt dodania usług assistance do portfela bankowego był niejednokrotnie kosztem marketingowym. Długo trwaliśmy w niepewności, zresztą podobnie jak cała branża. Trzeba przyznać, że na polskim rynku bancassurance były produkty, któ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: