Raport specjalny Horyzonty Bankowości 2018: Zainteresowanie klientów dobrą ochroną rośnie

BANK 2018/03

Widzimy rosnące zainteresowanie klientów produktami ochronnymi. Mocno wspieramy ten trend we wszystkich kanałach sprzedaży, także bancassurance – mówi Tomasz Kowalski, dyrektor zarządzający Departamentem Bancassurance w Warcie.

Od lat pokutuje przekonanie, że Polacy omijają ochronne ubezpieczenia na życie ze składką regularną. Jednak wyniki Warty pokazują, że coraz więcej osób może być zainteresowanych takimi produktami.

– Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że w ostatnich latach rynek ubezpieczeń na życie uległ istotnym przeobrażeniom, co było efektem m.in. wprowadzenia nowych regulacji prawnych. Ten moment postanowiliśmy wykorzystać efektywnie, wprowadzając modyfikacje w podejściu Warty do sprzedaży ubezpieczeń na życie, skupiając uwagę przede wszystkim na produktach ze składką regularną. Tylko w okresie od III kw. 2016 do III kw. 2017 r. osiągnęliśmy wzrost sprzedaży w tym segmencie na poziomie niemal 12%, co było najlepszym wynikiem na rynku wśród dużych zakładów ubezpieczeń.

<...>

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: