Raport specjalny: Jak ciąć koszty i zwiększać efektywność

BANK 2012/12

Polski rynek komunikacji zunifikowanej rozwija się dynamicznie - według badań IDC "Polish UC&C and Call Center Market Research Update, 2012", rynek UC&C w latach 2011-2016 będzie rósł w tempie 20 proc. rocznie, przekraczając wartość 140 mln dolarów.

Janusz Grobicki

Technologie komunikacji zunifikowanej, obsługi klienta i współpracy biznesowej tradycyjnie cieszą się dużym zainteresowaniem sektora bankowego, który doskonale zdaje sobie sprawę z korzyści biznesowych, jakie pozwalają one osiągnąć. Sprawne i tanie call center w niepewnej sytuacji ekonomicznej pozwala dotrzeć do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów, wyróżnić się spośród oferty konkurencji znakomitą jakością obsługi i zapewnić stałą sprzedaż kolejnych produktów aktualnym klientom banku. Jednym słowem, jest to przepis na sukces.

Era rozwiązań all-in-one

Wiele firm z sektora finansowego rozpoczyna przygodę z rozwiązaniami teleinformatycznymi, wdrażając kilka odrębnych aplikacji do obsługi poszczególnych funkcjonalności. Czasami jest to spowodowane dynamicznym ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: