Raport specjalny: Kierunek: mobilność

BANK 2014/05

Jak wynika z raportu Związku Banków Polskich Net B@nk, z bankowości internetowej aktywnie korzysta ponad 12 mln Polaków. To o 10 proc. więcej niż na koniec 2012 r. Bankowość mobilną w 2013 r. wykorzystywało 2,5 mln klientów, aż 100 proc. więcej niż rok wcześniej. Banki starają się to wykorzystać.

Adam Żółw

Rozbudowany ekosystem

Bankowość internetowa to nie tylko platforma, do której klienci logują się kilka razy w miesiącu, aby sprawdzić, czy wpłynęła pensja i wykonać kilka przelewów. To już cały ekosystem z funkcją rozmów on-line z konsultantem przez wideoczat, możliwością korzystania z rabatów do wybranych sklepów czy usług, skorzystania z oferty przygotowanej specjalnie dla klienta w ciągu kilku czy kilkunastu minut. – Możliwości aplikacji mobilnych są jeszcze większe. Poza funkcjami dostępnymi również w bankowości internetowej, możemy w nich wykorzystać specyfikę samego urządzenia. Szczególnie ciekawe wydają się wszystkie funkcje związane z geolokalizacją – zauważa Marta Dałkiewicz, ekspert ds. bankowości mobilnej w Getin Banku.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: